lunedì, marzo 03, 2014

Ready to contest .. Namoffer

I'm ready to start the competition Namoffer, is an opportunity to expose my course of Bitcoin .. sorry but it is only in Italian. When my English will be perfect .. also I show you my videos. :-) All I can do is give my knowledge on criptomoneta, my experience of two years, most of the research to make money (which is still a priority) I find it important to do the research money but ... together. !

Alessandro
"First Italian Bitcoin Coach"

Sono pronto a iniziare il concorso Namoffer, è l'occasione per esporre il mio corso di Bitcoin .. scusate ma è solo in italiano. Quando la mia lingua inglese sarà perfetta .. vi mostro anche i miei video. :-) Tutto quello che posso fare è dare la mia conoscenza sul criptomoneta, la mia esperienza di due anni, la maggior parte delle ricerche per fare soldi (che è ancora una priorità) Trovo importante fare il denaro per la ricerca ... ma insieme. !

Alessandro
"il Primo Bitcoin Coach"
Posta un commento